S P A R X X X


What it dew, nephew?

20 || Hawaii

Weed || Sex || Funny/Real Shit

IG: @_sparxx || kik: @_sparxxx




Last night? Hmmmm, Bar7 was poppin, but these drinks… Yeah didn’t get a bitch NO WEA! Lmao. #lessonlearned lol. Besides that, had a lot of fun with my loveys; thanks for a good night. Love you dancing queens, lol.πŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒ @bline_kitty @94laumatia @kalanz21 @_kaayfbabyy #sickning #loveys #gettingit #turntup #bar7saturdays #lovedit #shutshitdeeeown #goodvibes #goodfun #soberasfuuuuuuuck #irruhs lol #djwasonpoint #bettathanzanzabar #truuuust

Last night? Hmmmm, Bar7 was poppin, but these drinks… Yeah didn’t get a bitch NO WEA! Lmao. #lessonlearned lol. Besides that, had a lot of fun with my loveys; thanks for a good night. Love you dancing queens, lol.πŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒ @bline_kitty @94laumatia @kalanz21 @_kaayfbabyy #sickning #loveys #gettingit #turntup #bar7saturdays #lovedit #shutshitdeeeown #goodvibes #goodfun #soberasfuuuuuuuck #irruhs lol #djwasonpoint #bettathanzanzabar #truuuust

♥ 1 note
  1. itchbe posted this